donderdag 4 november 2021

 

donderdag

4

november

 

de dagdroom

 

ach, kon ik maar als Putin wetten schrijven
dan was het met corona snel gebeurd
wie klachten heeft, zou binnen moeten blijven

een misstap wordt meedogenloos bekeurd
zorgwekkende contacten zijn verboden
dan was het met corona snel gebeurd

geen heldere gegevens over doden
de minderheid ontbeert een megafoon
zorgwekkende contacten zijn verboden

in Nederland kan alles maar gewoon
een meerderheid staat luid te protesteren
de minderheid ontbeert een megafoon

het volk zou ik een lesje willen leren
ik word van demonstranten horendol
een meerderheid staat luid te protesteren

nu staat het hele Malieveld weer vol
ik word van demonstranten horendol
ach, kon ik maar als Putin wetten schrijven:
wie klachten heeft, zou binnen moeten blijven

 

Monnhauser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten